2009. október 23.

Fokhagymás kruton focacciából

Múlt héten többször készítettem focacciát. Az utolsó adagból maradt néhány szelet. Azon kívül, hogy kissé száraz lett, más baja nem volt. Arra gondoltam, hogy felkockázom, kiszárítom és finom fokhagymás kruton lesz belőle.(Jó tudom, ez kicsit a spanyol viasz esete:) Egy kisebb tepsibe tettem a focaccia kockákat, és - mivel már kell fűteni - a fűtőtesten tökéletesen kiszáradt. Vajban, vagy olajban pirítva, de így szárazon is használhatjuk levesekhez, salátákhoz. Akár magában is fogyasztható rágcsálnivalóként. (Szerintem sokkal finomabb a boltokban kapható, fűszeres-fokhagymás szárított tkp. kiflikarikáknál. Sok évvel ezelőtt egy német vendégünk kínált meg először ilyen szárított kiflikarikával. Amikor megláttam rögtön arra gondoltam, mekkora ötlet! Egy zacskóban kb. 1 db kiflinek megfelelő mennyiségű fűszeres kiflidarabkák vannak, a kifli árának majdnem a hússzorosáért. Ügyes...:)

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails