2010. március 1.

Kakukkfüves, joghurtos káposztasaláta

Hétvégén kóstoltam egy kedves ismerősömnél joghurtos káposztasalátát. Mivel nagyon ízlett én is elkészítettem, a fűszerezésén annyit változtattam, hogy kakukkfüvet is adtam hozzá. Mit is mondhatnék róla, talán csak annyit, hogy egyszerűen elkészíthető, gyors, olcsó és finom:)

Hozzávalók: 50-60 dkg (1 kisebb fej)káposzta, 2 dl natúr joghurt vagy tejföl, 1 teáskanál só, őrölt fehér bors, őrölt fekete bors, 1 teáskanál szárított vagy 2 ágacska friss kakukkfű.
Elkészítés: A káposztát legyaluljuk majd besózzuk, lazán összekeverjük és 10-20 percig állni hagyjuk. Ezt követően hozzáadjuk a borsokat, a kakukkfüvet és végül a joghurtot. Összekeverjük és behűtve kínáljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails