2009. július 6.

Gyors padlizsán saláta


Ezt a salátát két nem túl nagy padlizsánból készítettem és nem bajlódtam azzal, hogy héjastól sütöm meg, hanem meghámoztam, felkockáztam és olajom sütöttem meg, ezért az elkészítési idő igen csak lerövidült.

Hozzávalók: Két padlizsán, 2-3 evőkanál olíva olaj, 2-3 gerezd fokhagyma, 1-2 paradicsom, 1 db piros ecetes sült paprika, petrezselyem zöld, fehérborecet, só, bors.

Elkészítés: A padlizsánokat meghámozzuk, felkockázzuk. Az olíva olajat felhevítjük, a padlizsán kockákat rátesszük és elkezdjük sütni. Közben sózzuk, borsozzuk és adunk hozzá egy zúzott fokhagymát. (Arra ügyeljünk, hogy a fokhagyma ne égjen meg.) A paradicsomot meghámozzuk, a magjait eltávolítjuk és felkockázzuk és egy tálba tesszük. Az ecetes sült paprikát is felkockázzuk és a paradicsomhoz adjuk, összekeverjük. (Még nem készült saját ecetes sült paprika, ezért boltit használtam-Aldi) A paradicsom és paprika keverékéhez adunk egy kevés fehérborecetet, sót, borsot, zúzott fokhagymát majd az üvegesre sült padlizsán kockákat, elkeverjük,megszórjuk apróra vágott zöldpetrezselyemmel és minimum egy fél órát hűtjük. Adhatjuk húsokhoz, szendvicsekhez, vagy csak simán - kevés majonézzel megkent - kenyérre is pakolhatjuk.

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails